Son illərdə internetin ən çox istifadə edilən sektorlarında biridə E-Ticarettir.E-Ticarət həm sürəti həm də rahatlığı ilə diqqəti cəlb etməkdədir.
Yaxşı E-Ticarət Nədir?
E-Ticarət: İnternet mühitində insanların müəyyən sistemlər üzərində gerçək və ya sanalürünleri marka qarşılığında satın alması əməliyyatıdır. Qısaca
tanımayalacak olsaq e-ticarətə, ticarətin elektron mühitdəki versiyası deyə bilərik.
İndiki vaxtda isə investorlar fiziki dükan açmaq yerinə ilk olaraq e-ticarət sisteminə yönəlməkdədirlər. Bunun səbəbi həm daha çox kütləyə çata bilmək həm də zəhmətsiz, sürətli satış imkanının.
Bu tərifin dünya tərəfindən qəbul görmüş təşkilatlar tərəfindən daha rəsmi şəkildə olanı isə belədir;
OECD (İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatı) Ədədiləşdirilmiş yazılı mətn, səs və görünüşün işlənməsi və çatdırılmasına əsaslanan kəsləri və təşkilatları maraqlandıran bütün ticarət əməliyyatlardır.
OECD, e-ticarət müddətini isə bu şəkildə təyin;
Ticarət əvvəli firmaların elektronik mühitdə məlumatlanması və araşdırma aparması,
Firmaların elektron mühitdə görüşməsi,
Ödəmə prosesinin yerinə yetirilməsi,
Öhdəliyin hərtərəfli yerinə yetirilməsi, mal və ya xidmətin müştəriyə təslimi, Satış sonrasıbakım, dəstək, və s. xidmətlərin təmin edilməsi.
E-Ticarət vasitəsilə nə satıla?
Əslində belə bir təsnifat söz mövzusu ola bilməz. İnternet mühiti bilindiyi kimi sonsuz bir dərya. Hər cinsdən, irqdən, xasiyyətdənmi insanın olduğu internet mühitində nəyin satılıb satıla bilməyəcəyini kəsdirmək çox çətin. Bu mövzuda əsl iş sizin marketinq bacarığınıza qalır. Marketinq texnikasının sayəsində internetdən dərhal dərhal hər şeyin satışını etmək mümkün.
E-Ticarət edə bilməniz üçün lazım olanlar
E-Ticarət ticarətin elektron versiyası olduğuna görə ticarətdə olduğu kimi bəzi vasitələrə ehtiyacımız olacaq. Bu vasitələr isə;
Təbii ki ilk olaraq internet əlaqəsi olan bir kompüter ehtiyacınız var. Nəticədə işimiz e-ticarət.
E-Ticarəti reallaşdıracağa(ı)m bir elektron sistemə də ehtiyacınız var.
E-Ticarətdə ödəmə al/götürə biləcəyiniz elektron marka transfer sistemlərinin lazımlı. Ayrıca bank hesablarıda olmazsa olmaz.
Və ən əhəmiyyətlisi yaxşı bir marketinq strategiyası!
E-Ticarətin növləri
E-Ticarət ticarət tərəfləri baxımından dördə ayrılar.
Şirkətlər Arası (B2B-Business To Business) Elektron Ticarət
Şirkət-İstehlakçı Arası Elektron Ticarət
Şirkət-Cəmiyyət İdarəsi Arası Elektron Ticarət
İstehlakçı-Cəmiyyət İdarəsi Arası Elektron Ticarət
1 və 4 qəşənglərdə ifadə etmiş olduğumuz növlər, ticarət həcmi səbəbiylə digər növlərdən daha çox inkişaf etmişdir.
E-Ticarət kimləri təsir edər?
Satıcıdan çıxan məhsulun alıcıya çatmasına qədər bir çox adamın əlindən keçən məhsul, e-ticarətdə alıcı və satıcının qazancı kimi başqa insanlara da qazanc gətirməkdə.
İstehsalçı: Satılan məhsulun istehsalını edən şirkət, bilvasitə yoldan e-ticarətdən gəlir təmin edər.
Banklar: EFT / həvalə kimi marka köçürmə əməliyyatlardan aldıqları komissiyala e-ticarretten gəlir təmin edən təşkilatlar.
Sığorta Şirkətləri: Göndərilən məhsulun sigortalayarak e-ticarət rəngarəngliyinə marka qazanan bir başqa təşkilat isə sığorta şirkətləri.
Nəqliyyat / Yük: Məhsulun alıcıya çatmasında rol oynayan yük şirkətlərinin e-ticarətdən gəlir əldə edər.
Proqram firmaları: E-Ticarət edilməsi üçün proqram təminatı istehsal edən firmalarda bu sektordan çörək yeyir.
Dövlət: ticarətdən doğan vergi əhatəsiylə dövlətdə gəlir əldə etmiş olar.
E-Ticarət - Ticarət müqayisə
E-Ticarətlə klassik ticarətin arasındakı ən böyük fərq sürət. Elektron mühitdə saniyələr içində reallaşan əməliyyatlar, real həyatda həftələr ala bilir. Örnəklə açıqlayacaq olsaq; Bir iş maşını alacaq olan firma internetdən və klassik ticarət əsasılıyla alver edəcək olsun. Klassik ticarətdə; Firma x şirkətindən kataloq istəyəcək. Kataloqda təyin məhsul üçün şirkətdən qiymət istəyəcək. Sonra digər firmalardan kataloq və qiymət istəyərək ilk firmayla müqayisə. Ardından təyin ət idini bir firmaya forma vasitəsilə sifariş verəcək. Sifarişi alan/sahə firma anbarlarını nəzarət edəcək, sövğiyyat haqqında forma vasitəsilə məlumat göndərəcək. Ardından faktura və irsaliye seqmenti üçün yenə forma göndəriminə müraciət edəcək.
E-Ticarət Veb saytları köməyiylə məhsulu seçən şirkət, digər firmaların veb saytlarından qiymətləri müqayisə və satın alacağı məhsula qərar verəcək. Ardından seçdiyi firmadan sifariş keçəcək və tədarükçü firma elektron sistem üzərindən müəyyən olan stoğunu görəcək və sifarişə cavab verəcək. Ardından elektron ödəmə sayəsində saniyələr içində reallaşan alverin ardında nəqliyyata veriləcək və müştəri mailyardımıyla bilgilerindirilecek.
E-Ticarətin faydaları
Firmanın internet üzərindən müştərilərinə məlumat təklif 7/24 açıq bir şöbəsi meydana gələr.
Elektron mühitdə saniyələr içində məlumatlar köçürüldüyündən vaxta qənaət reallaşar.
Müştəri üçün daha çox məhsul variantı təqdim edilməsi üçün imkan yaranar.
Telefon, faks ödənişlərində qənaət edilərək, maddi yük azaldıla bilər.
Müştəri baxımından internet mühitində birdən çox alver edə biləcəyi mühit olduğundan rəqabət səbəbiylə aşağı qiymətə məhsul al/götürə bilər.
Fond, xərc məlumatları elektronik mühitdə olduğu üçün tədarükçü firma fond etmək vəziyyətində qalmaz və stoğunda nə qədər məhsulu olduğunu və bu məhsullardan neçə dənə satdığını bilər.
Təchizatçının böyük bir ofisə ehtiyac duy/eşitmədən internet üzərindən virtual alver mərkəzini yaratmaq imkan verər.
İnternet kimi qlobal bir mühitdə əsan əsan dalğalanma olmayacağı üçün inflyasiya səbəbiylə zərər meydana gəlməz.
Bu faydaları alıcı və satıcı olaraq təsnif edəcək olsaq; müştəri tərəfindən faydaları
Evdən çıxmadan sürətli bir şəkildə alver etməsini təmin edər.
Məhsul qiyməti araşdırmasında meydana gələcək nəqliyyat xərci ortadan qalxar.
Daha çox məhsul növü görərək seçmə imkanı tapınar.
Ehtiyaclarına uyğun məhsulu tapmaq daha əsandır.
Məhsul haqqında məhsulu istifadə tərəfindən edilən şərhlər sayəsində məhsul haqqında daha dəqiq məlumatlara sahib olar.
Satıcı tərəfindən faydaları
Məhsullarını sata biləcəyi yeni bir kanal meydana gətirər.
Məhsulları haqqındakı məlumatları detallı olaraq təklif bir platformaya sahib olar.
Stogunda məhsul saxlamayaraq tələbə görə satış edə bilər.
Telefon, faks kimi maddi israf meydana gətirən ünsiyyət yollardan kurtulayarak, ünsiyyətə xərclədiyi marka cəhətdən quru keçər.
Hər an yeni müştəri tapınma imkanı yüksəkdir.
Reklam xərclərini azaldaraq daha çox müştəriyə sahib ola bilər.
Yaxşı E-Ticarət Nədir?
E-Ticarət: İnternet mühitində insanların müəyyən sistemlər üzərində gerçək və ya sanalürünleri marka qarşılığında satın alması əməliyyatıdır. Qısaca
tanımayalacak olsaq e-ticarətə, ticarətin elektron mühitdəki versiyası deyə bilərik.
İndiki vaxtda isə investorlar fiziki dükan açmaq yerinə ilk olaraq e-ticarət sisteminə yönəlməkdədirlər. Bunun səbəbi həm daha çox kütləyə çata bilmək həm də zəhmətsiz, sürətli satış imkanının.
Bu tərifin dünya tərəfindən qəbul görmüş təşkilatlar tərəfindən daha rəsmi şəkildə olanı isə belədir;
OECD (İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatı) Ədədiləşdirilmiş yazılı mətn, səs və görünüşün işlənməsi və çatdırılmasına əsaslanan kəsləri və təşkilatları maraqlandıran bütün ticarət əməliyyatlardır.
OECD, e-ticarət müddətini isə bu şəkildə təyin;
Ticarət əvvəli firmaların elektronik mühitdə məlumatlanması və araşdırma aparması,
Firmaların elektron mühitdə görüşməsi,
Ödəmə prosesinin yerinə yetirilməsi,
Öhdəliyin hərtərəfli yerinə yetirilməsi, mal və ya xidmətin müştəriyə təslimi, Satış sonrasıbakım, dəstək, və s. xidmətlərin təmin edilməsi.
E-Ticarət vasitəsilə nə satıla?
Əslində belə bir təsnifat söz mövzusu ola bilməz. İnternet mühiti bilindiyi kimi sonsuz bir dərya. Hər cinsdən, irqdən, xasiyyətdənmi insanın olduğu internet mühitində nəyin satılıb satıla bilməyəcəyini kəsdirmək çox çətin. Bu mövzuda əsl iş sizin marketinq bacarığınıza qalır. Marketinq texnikasının sayəsində internetdən dərhal dərhal hər şeyin satışını etmək mümkün.
E-Ticarət edə bilməniz üçün lazım olanlar
E-Ticarət ticarətin elektron versiyası olduğuna görə ticarətdə olduğu kimi bəzi vasitələrə ehtiyacımız olacaq. Bu vasitələr isə;
Təbii ki ilk olaraq internet əlaqəsi olan bir kompüter ehtiyacınız var. Nəticədə işimiz e-ticarət.
E-Ticarəti reallaşdıracağa(ı)m bir elektron sistemə də ehtiyacınız var.
E-Ticarətdə ödəmə al/götürə biləcəyiniz elektron marka transfer sistemlərinin lazımlı. Ayrıca bank hesablarıda olmazsa olmaz.
Və ən əhəmiyyətlisi yaxşı bir marketinq strategiyası!
E-Ticarətin növləri
E-Ticarət ticarət tərəfləri baxımından dördə ayrılar.
Şirkətlər Arası (B2B-Business To Business) Elektron Ticarət
Şirkət-İstehlakçı Arası Elektron Ticarət
Şirkət-Cəmiyyət İdarəsi Arası Elektron Ticarət
İstehlakçı-Cəmiyyət İdarəsi Arası Elektron Ticarət
1 və 4 qəşənglərdə ifadə etmiş olduğumuz növlər, ticarət həcmi səbəbiylə digər növlərdən daha çox inkişaf etmişdir.
E-Ticarət kimləri təsir edər?
Satıcıdan çıxan məhsulun alıcıya çatmasına qədər bir çox adamın əlindən keçən məhsul, e-ticarətdə alıcı və satıcının qazancı kimi başqa insanlara da qazanc gətirməkdə.
İstehsalçı: Satılan məhsulun istehsalını edən şirkət, bilvasitə yoldan e-ticarətdən gəlir təmin edər.
Banklar: EFT / həvalə kimi marka köçürmə əməliyyatlardan aldıqları komissiyala e-ticarretten gəlir təmin edən təşkilatlar.
Sığorta Şirkətləri: Göndərilən məhsulun sigortalayarak e-ticarət rəngarəngliyinə marka qazanan bir başqa təşkilat isə sığorta şirkətləri.
Nəqliyyat / Yük: Məhsulun alıcıya çatmasında rol oynayan yük şirkətlərinin e-ticarətdən gəlir əldə edər.
Proqram firmaları: E-Ticarət edilməsi üçün proqram təminatı istehsal edən firmalarda bu sektordan çörək yeyir.
Dövlət: ticarətdən doğan vergi əhatəsiylə dövlətdə gəlir əldə etmiş olar.
E-Ticarət - Ticarət müqayisə
E-Ticarətlə klassik ticarətin arasındakı ən böyük fərq sürət. Elektron mühitdə saniyələr içində reallaşan əməliyyatlar, real həyatda həftələr ala bilir. Örnəklə açıqlayacaq olsaq; Bir iş maşını alacaq olan firma internetdən və klassik ticarət əsasılıyla alver edəcək olsun. Klassik ticarətdə; Firma x şirkətindən kataloq istəyəcək. Kataloqda təyin məhsul üçün şirkətdən qiymət istəyəcək. Sonra digər firmalardan kataloq və qiymət istəyərək ilk firmayla müqayisə. Ardından təyin ət idini bir firmaya forma vasitəsilə sifariş verəcək. Sifarişi alan/sahə firma anbarlarını nəzarət edəcək, sövğiyyat haqqında forma vasitəsilə məlumat göndərəcək. Ardından faktura və irsaliye seqmenti üçün yenə forma göndəriminə müraciət edəcək.
E-Ticarət Veb saytları köməyiylə məhsulu seçən şirkət, digər firmaların veb saytlarından qiymətləri müqayisə və satın alacağı məhsula qərar verəcək. Ardından seçdiyi firmadan sifariş keçəcək və tədarükçü firma elektron sistem üzərindən müəyyən olan stoğunu görəcək və sifarişə cavab verəcək. Ardından elektron ödəmə sayəsində saniyələr içində reallaşan alverin ardında nəqliyyata veriləcək və müştəri mailyardımıyla bilgilerindirilecek.
E-Ticarətin faydaları
Firmanın internet üzərindən müştərilərinə məlumat təklif 7/24 açıq bir şöbəsi meydana gələr.
Elektron mühitdə saniyələr içində məlumatlar köçürüldüyündən vaxta qənaət reallaşar.
Müştəri üçün daha çox məhsul variantı təqdim edilməsi üçün imkan yaranar.
Telefon, faks ödənişlərində qənaət edilərək, maddi yük azaldıla bilər.
Müştəri baxımından internet mühitində birdən çox alver edə biləcəyi mühit olduğundan rəqabət səbəbiylə aşağı qiymətə məhsul al/götürə bilər.
Fond, xərc məlumatları elektronik mühitdə olduğu üçün tədarükçü firma fond etmək vəziyyətində qalmaz və stoğunda nə qədər məhsulu olduğunu və bu məhsullardan neçə dənə satdığını bilər.
Təchizatçının böyük bir ofisə ehtiyac duy/eşitmədən internet üzərindən virtual alver mərkəzini yaratmaq imkan verər.
İnternet kimi qlobal bir mühitdə əsan əsan dalğalanma olmayacağı üçün inflyasiya səbəbiylə zərər meydana gəlməz.
Bu faydaları alıcı və satıcı olaraq təsnif edəcək olsaq; müştəri tərəfindən faydaları
Evdən çıxmadan sürətli bir şəkildə alver etməsini təmin edər.
Məhsul qiyməti araşdırmasında meydana gələcək nəqliyyat xərci ortadan qalxar.
Daha çox məhsul növü görərək seçmə imkanı tapınar.
Ehtiyaclarına uyğun məhsulu tapmaq daha əsandır.
Məhsul haqqında məhsulu istifadə tərəfindən edilən şərhlər sayəsində məhsul haqqında daha dəqiq məlumatlara sahib olar.
Satıcı tərəfindən faydaları
Məhsullarını sata biləcəyi yeni bir kanal meydana gətirər.
Məhsulları haqqındakı məlumatları detallı olaraq təklif bir platformaya sahib olar.
Stogunda məhsul saxlamayaraq tələbə görə satış edə bilər.
Telefon, faks kimi maddi israf meydana gətirən ünsiyyət yollardan kurtulayarak, ünsiyyətə xərclədiyi marka cəhətdən quru keçər.
Hər an yeni müştəri tapınma imkanı yüksəkdir.
Reklam xərclərini azaldaraq daha çox müştəriyə sahib ola bilər.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder